شروع زندگی همراه کات نوزاد

هنگامی که ما به تازگی زایمان کرده ایم و در بیمارستان در حال نقاهت هستیم، این زمان های کلیدی برای شروع یک پیوند زیبا با کودک است. تا جایی که ممکن است او را پوست به پوست نگه دارید، او را نزدیک نگه دارید تا بوی شما، گرمای شما را احساس کند…

کات نوزاد

اما خیلی وقت ها، مخصوصاً چند ساعت اول بعد از سزارین، بلند شدن برای برداشتن نوزاد از گهواره یا پیاده کردنش، با ناراحتی ما سربالایی می شود. حتی اگر از شریک زندگی، پرستار یا یکی از اعضای خانواده کمک داشته باشیم، این راحت ترین راه حل نیست. به همین دلیل است کات نوزاد که طوری طراحی شده که کودک را همیشه نزدیک نگه دارد، به نظر من این یک اختراع فوق العاده به نظر می رسد که کات نام دارد و به عنوان نوعی تخت خواب بیمارستانی نوزاد عمل می کند.

حتی در رختخواب، مادر می تواند نوزاد خود را در هنگام خواب یا در زمانی که در آغوشش نیست نزدیک نگه دارد. یکی از کناره های تخت خواب تاشو است تا بتوان راحتتر به کودک دسترسی پیدا کرد، لباسش را عوض کرد یا پوشکش را عوض کرد.

Charmaine Smith، مدیر بخش زایمان و زایمان RVH گفت: “این باسینست های جدید عالی هستند زیرا پیوند را ترویج می کنند.” ارتفاع تختخواب‌ها قابل تنظیم است، بنابراین مادران می‌توانند به معنای واقعی کلمه آن را در حالی که در رختخواب هستند روی پاهای خود داشته باشند. حتی زمانی که دراز می کشند، مادران می توانند نوزاد را درست در کنار تخت به دنیا بیاورند. دیوارهای شفاف این امکان را فراهم می کند که نوزادان را زیر نظر داشته باشیم تا بتوانند بدون از دست دادن تماس بینایی و فیزیکی استراحت کنند.

تخت بستری نوزاد