شرکت مهندسی پزشکی ارمغان رفاه جامع

تعریف خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش عبارت است از مجموعه اقدامات و تعهداتی که از سوی شرکت (یا نماینده قانونی شرکت) بعد از فروش محصولات به منظور عملکرد مطلوب و با رعایت اصول ایمنی در مدت مورد تعهد انجام می گردد.

خدمات پس از فروش شامل حمل و نقل، تعمیرات و تحویل به موقع محصول در محل مشتری می باشد؛ تمامی محصولات شرکت ارج شامل ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند.

شرایط خدمات پس از فروش

کاربران می توانند هر زمان که نیاز بود درخواست خود برای انجام این خدمات را به اطلاع شرکت برسانند.

واحد خدمات پس از فروش در مراکز استان های دارای نمایندگی ظرف حداکثر ۲۴ ساعت و در شهرستان ها ظرف ۷۲ ساعت از زمان اعلام درخواست سرویس اعزام می شوند.

تعمیر محصولات در زمان اعتبار گارانتی (دو سال از زمان خرید) و چنانچه مشکل به وجود آمده نقض قوانین گارانتی را در پی نداشته باشد، فاقد هزینه است.

همچنین شرکت موظف به تامین ابزار، لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه خدمات زیر می باشد:

  • حمل و نقل، نصب و راه اندازی محصول
  • آزمون های پذیرش (Acceptance Tests)
  • آزمون های کنترل کیفی و کالیبراسیون دستگاه ها
  • تعمیر، سرویس و نگهداری
  • آموزش های کاربری و فنی تجهیزات